Articole publicitare

Articolele promoționale sunt adesea articole promoționale corporative, adică articole care poartă numele, logo-ul și/sau mesajul unei companii, organizații sau mărci și sunt realizate pentru a promova un produs, un serviciu sau o marcă. Articolele promoționale sunt concepute și fabricate în primul rând pentru a promova loialitatea față de marcă. Articolele promoționale pot fi înțelese ca produse care poartă logo-ul/sloganul scopului (pixuri, tricouri etc.), dar și ca articole care pot fi folosite pentru a crea aceste suveniruri promoționale cu logo-ul (de ex. ștampile). Articolele promoționale pot fi concepute și personalizate, așa că, dacă te gândești să achiziționezi articole promoționale corporative, nu ezita să contactezi direct vânzătorii pentru a vedea ce solicitări specifice pot satisface.

O ștampilă unică poate fi un element promoțional important, nu numai în mediile corporative mai mari, ci și pentru micile întreprinderi artizanale, care își pot adăuga propriul logo pe felicitările lor sau pe produsul în sine. O carte de vizită, un tricou al companiei sau chiar un roll-up este un obiect promoțional de afaceri care poate avea o mare valoare de marketing dacă este folosit corect.
rezultate
Artynos ajută vânzătorii să ajungă la mai mulți clienți și să își dezvolte afacerea. Acesta este motivul pentru care primele două rânduri includ produsele lor.


La Artynos începe o perioadă de reduceri.