Pe piața online Artynos, te punem în legătură cu mai mulți designeri artizanali și te ajutăm cu toate operațiunile de cumpărare/vânzare pe care le poți face.

Am adunat cele mai frecvente întrebări ale utilizatorilor
- suntem siguri că și a ta este una dintre ele :-) 🙂

Sunt Cumpărător

Am o întrebare despre un produs. Cum pot întreba vânzătorii Artynos?

 Există mai multe modalități de a le scrie vânzătorilor care vând pe Artynos, de exemplu:

 -făcând clic pe butonul "Mesaj către vânzător" de sub profilul vânzătorului de pe pagina magazinului, sau

 -făcând clic pe linkul "Am o întrebare despre acest produs" de sub descrierea produsului de pe pagina produsului.

Te rugăm să reții că detaliile private de contact (adresa de e-mail, numărul de telefon) nu sunt permise în mesajele interne Artynos.

 Dacă ai comandat un produs individual prin mesaj, vânzătorul îl va încărca în contul tău Artynos și îl vei putea cumpăra.

Te rugăm să reții că detaliile private de contact (adresa de e-mail, numărul de telefon) nu sunt permise în mesajele interne Artynos.

Pe Artynos poți contacta direct mii de designeri artizani, așa că te afli în locul potrivit dacă dorești să îți realizezi ideile unice :)

O opțiune este să alegi creatorul sau creatorii de pe Artynos care îți plac, produsele lor, stilul lor, și să îi contactezi direct cu cererea ta. Poți discuta detaliile comenzii tale într-un mesaj intern, poți trimite chiar și o fotografie. Pentru a face acest lucru, fă clic pe butonul "Trimite un mesaj vânzătorului" de pe cartea de vizită a producătorului (care se găsește pe pagina produsului) și scrie cererea ta specifică.

Creatorul încarcă produsul pe care l-ai creat în Artynos, de unde îl poți cumpăra.

Dacă nu ai un artist anume pe care dorești să îl realizezi sau dacă comanda ta nu este suficient de specifică, poți folosi funcția Cutia de dorințe! Poți găsi acest lucru derulând în jos pe pagina de deschidere 

(https://www.artynos.ro/Wishbox). Comenzile primite pe această platformă sunt citite de mulți creatori, iar Artynos va trimite un mesaj intern celor care doresc să se ocupe de proiect.

Înregistrare/Contul de utilizator
Nu mă pot înregistra. Ce ar trebui să fac?

Te rugăm să încerci să te înregistrezi din nou - asigură-te că ai introdus o adresă de e-mail validă.

Dacă tot nu reușești să te înregistrezi, anunță-ne cum ai încercat să te înregistrezi (dintr-un antet, în timp ce făceai cumpărături sau scriai un mesaj), unde te-ai blocat și ce mesaj de eroare ai întâlnit, iar noi vom verifica care ar putea fi problema.


Nu pot să mă conectez. Ce ar trebui să fac?

Următoarele probleme sunt frecvente:
- nu ești înregistrat cu adresa de e-mail cu care încerci să te conectezi
- un caracter "spațiu" gol accidental sau altceva este plasat înainte sau după adresa de e-mail sau parola
Dacă nu îți amintești parola, poți solicita una nouă: https://www.artynos.ro/ForgotPassword

Aș dori să mă înregistrez ca societate. Ce informații ar trebui să furnizez?

Poți introduce separat numele și adresa de expediere și numele și adresa de facturare atunci când efectuezi o achiziție.

Atunci când introduci detaliile companiei, pe lângă numele și adresa ta, va fi necesar și numărul fiscal. Factura este emisă de către vânzătorul produsului pe baza informațiilor furnizate.

Dacă dorești să îți modifici informațiile de facturare după cumpărare, te rugăm să contactezi vânzătorul de la care ai cumpărat produsul. Detaliile tale de contact se găsesc în e-mailul de confirmare a achiziției.

Aș dori să-mi șterg profilul. Cum pot să fac asta?

Poți solicita ștergerea profilului tău accesând secțiunea Profilul meu/Submiterea detaliilor (https://www.artynos.ro/UserSettings/privacyPolicy) și făcând clic pe butonul "Solicitez ștergerea profilului". 

După ștergere, datele tale sunt eliminate imediat din sistemul activ; cu toate acestea, acest lucru nu afectează păstrarea datelor și a documentelor referitoare la comenzile deja plasate, îndeplinirea obligațiilor de păstrare prevăzute de lege (de exemplu, obligația de a ține evidența contabilă în legislația contabilă) sau prelucrarea bazată pe consimțăminte suplimentare date în alte moduri (de exemplu, abonarea la newsletter).

Odată eliminat, contul de utilizator nu mai poate fi restabilit ulterior sub nicio formă.

Cum să cumpărați, opțiuni de plată
Cum pot să cumpăr?

Trebuie doar să adaugi produsul pe care dorești să îl cumperi în coșul de cumpărături, să selectezi metoda de livrare și să faci clic pe butonul Cumpără în partea de jos a paginii coșului de cumpărături. Dacă nu te-ai conectat la site, va trebui să te conectezi sau, dacă nu te-ai înregistrat încă, va trebui să te furnizezi detaliile pentru a face o achiziție.

Dacă dorești să trimiți produsul ca un cadou pentru altcineva, te rugăm să indici acest lucru bifând căsuța "Voi trimite ca un cadou" din pagina coșului de cumpărături, iar mesajul tău personal va fi trimis direct la adresa destinatarului.

Cum pot plăti?

Plătește prețul produsului direct producătorului/vânzătorului.

Plata se face, de obicei, prin card de credit, transfer bancar sau în numerar la livrare. 

Cei mai mulți dintre vânzătorii de la Artynos acceptă deja carduri de credit, iar cei care nu acceptă îți vor permite să plătești prin transfer bancar sau în numerar la livrare.

Condițiile de plată și de expediere variază de la un vânzător la altul, așa că verifică întotdeauna condițiile de plată pentru produsul respectiv, făcând clic pe fila Expediere de pe pagina produsului. 

Pe pagina coșului de cumpărături vei putea alege metoda de livrare și, dacă vânzătorul acceptă carduri de credit, poți plăti produsul făcând clic pe butonul "Cumpăr cu cardul meu de credit" din coșul de cumpărături. În cazul unui transfer bancar, vei primi detaliile transferului de la vânzător după cumpărare.

Îți recomandăm să plătești cu cardul de credit, deoarece, în cazul unei probleme, garanția de 8 zile de returnare a banilor de la Artynos îți oferă un plus de siguranță.

Cum pot cumpăra numerar la livrare?

Plătește prețul produsului direct producătorului/vânzătorului.

Condițiile de expediere și de plată variază de la un vânzător la altul, așa că verifică întotdeauna condițiile de expediere și de plată pentru produsul respectiv, făcând clic pe fila Expediere de pe pagina produsului.

Întrucât vânzătorii de Artynos sunt în mare parte microîntreprinderi, aceștia preferă de obicei să plătească în avans. Îți recomandăm să plătești cu cardul de credit, deoarece, în cazul unei probleme, poți beneficia de Garanția Artynos: garanția Artynos de 8 zile de returnare a banilor îți oferă un plus de siguranță.

Pot să fac cumpărături ca străin?

Da!

Achiziționarea și livrarea la nivel internațional sunt posibile, dar paginile produselor arată doar costurile de livrare în România, așa că îți recomandăm să verifici cu producătorul produsului pe care îl căuți înainte de a-l cumpăra.

Poți trimite un mesaj vânzătorului făcând clic pe link-ul "Am o întrebare despre acest produs" de sub descrierea produsului de pe pagina produsului.

Dacă dorești să trimiți produsul ca un cadou pentru altcineva, la o adresă din Romania, te rugăm să indici acest lucru bifând "Voi trimite ca un cadou" pe pagina coșului, iar coletul va fi trimis direct la adresa destinatarului, însoțit de mesajul tău personal.

Îți recomandăm să plâtești cu cardul de credit, atât pentru că nu există costuri pentru un card străin, cât și pentru că garanția de 8 zile de returnare a banilor de la Artynos îți oferă o siguranță suplimentară în cazul unei probleme.

Opțiuni de preluare și livrare
Unde pot ridica produsul în persoană?

Poți ridica produsele prezentate pe Artynos direct de la producătorii produselor (și să le plătești).

În momentul achiziției, îți vom trimite datele de contact ale persoanei care a efectuat achiziția (și datele tale de contact), astfel încât să vă puteți contacta reciproc pentru a discuta detaliile transferului de plată.

În cazul în care vânzătorul acceptă livrarea personală, poți vedea unde este posibil acest lucru pe pagina produsului, la fila Livrare. Dacă acest lucru nu vă este posibil, îți recomandăm să trimiți bunurile prin poștă.



Ce metode de livrare pot alege?

Plătește prețul produsului direct producătorului/vânzătorului.

Condițiile de expediere și de plată variază de la un vânzător la altul, așa că verifică întotdeauna condițiile de expediere și de plată pentru produsul respectiv, făcând clic pe fila Expediere de pe pagina produsului.

Vânzătorul nu a răspuns. Ce ar trebui să fac?
Am cumpărat/plătit deja produsul.

Ar trebui să încerci să îl contactezi mai întâi vânzătorul, prin e-mail, Artynos mesaj intern, și poți să îl sunați la telefon (vei găsi adresa de e-mail și numărul de telefon în e-mailul de confirmare a achiziției).

Dacă nu reușești să ne contactezi în niciun fel și ai cumpărat sau ai plătit deja produsul pe Artynos, te rugăm să ne contactezi prin intermediul meniului Contact Artynos din partea de jos a acestei pagini și te vom ajuta.

Dacă ne scrii, te rugăm să nu uiți să ne descrii istoricul dvs. cât mai detaliat posibil, cu date exacte, astfel încât să te putem ajuta: când ai cumpărat produsul, când și cum l-ai plătit, când și cum ai contactat vânzătorul, când și cum ai comunicat cu ei, care este problema exactă etc.

Nu am cumpărat încă produsul.

Dacă ai trimis un mesaj intern unui vânzător, dar acesta nu ți-a răspuns, este posibil să dorești să îi scrii din nou.

Dacă achiziționezi produsul, îți vom trimite datele tale de contact (adresa de e-mail și numărul de telefon) în e-mailul de confirmare.

Dacă i-ai scris despre o comandă personalizată, poate dorești să găsești un alt creator de produse similare sau chiar să folosești funcția Cutia de dorințe! O poți găsi în partea de jos a paginii de pornire, în caseta din stânga (https://www.artynos.ro/Wishbox).

Comenzile primite pe această platformă sunt citite de mulți creatori, iar Artynos va trimite un mesaj intern celor care doresc să se ocupe de proiect.

Nu a sosit produsul. Ce ar trebui să fac?

În primul rând, ar trebui să încecri să iei legătura cu vânzătorul prin e-mail, Artynos mesaj intern sau prin telefon (poți găsi adresa de e-mail și numărul de telefon al vânzătorului în e-mailul de confirmare a achiziției).

Dacă nu reușești să iei legătura cu cineva sau ai alte probleme la care ai nevoie de serviciul de clienți de Artynos, te rugăm să ne scrii pe partea a jos a paginii la “Contactează-ne” și te vom ajuta!

Atunci când ne scrii, te rugăm să nu uiți să ne dai cât mai multe detalii despre istoricul tău, cu date exacte pentru a te putea ajuta: când ai cumpărat produsul, când și cum l-ai plătit, când și cum ai contactat vânzătorul și cum ai comunicat etc.

Am o problemă cu un produs pe care l-am cumpărat. Ce ar trebui să fac?

În primul rând, contactează vânzătorul și spune-i care este problema.

Vei găsi detaliile de contact ale vânzătorului (adresa de e-mail și numărul de telefon) în e-mailul de confirmare, dar poți, de asemenea, să trimiți un mesaj vânzătorului prin intermediul Artynos, făcând clic pe butonul "Mesaj către vânzător" de sub profilul vânzătorului de pe pagina magazinului acestuia.

Pentru informații privind condițiile de retragere, precum și garanția produsului, te rugăm să vizitezi: https://artynos.ro/Static/cancellation_policy

Dacă ai probleme în contactarea vânzătorului sau întâmpinați orice altă problemă pentru care ai nevoie de ajutor din partea serviciului clienți Artynos, contactează-ne prin intermediul meniului "Contactează serviciul clienți Artynos " din partea de jos a acestei pagini și te vom ajuta.

Dacă ne scrii, te rugăm să nu uiți să ne descrii istoricul tău cât mai detaliat posibil, cu date exacte, astfel încât să te putem ajuta: când aț cumpărat produsul, când și cum l-ai plătit, când și cum ai contactat vânzătorul, când și cum ai comunicat cu ei, care este problema exactă etc.

Am o problemă cu vânzarea. Ce ar trebui să fac?

În primul rând, contactează vânzătorul și spune-i care este problema. Vei găsi detaliile de contact ale vânzătorului (adresa de e-mail și numărul de telefon) în e-mailul de confirmare, dar poți, de asemenea, să trimiți un mesaj vânzătorului prin intermediul Artynos, făcând clic pe butonul "Mesaj către vânzător" de sub profilul vânzătorului de pe pagina magazinului acestuia.

Dacă ai probleme în contactarea vânzătorului sau întâmpini orice altă problemă pentru care ai nevoie de ajutor din partea serviciului clienți Artynos, contactează-ne prin intermediul meniului "Contactează serviciul clienți Artynos " din partea de jos a acestei pagini și te vom ajuta.

Dacă ne scrii, te rugăm să nu uiți să ne descrii istoricul tău cât mai detaliat posibil, cu date exacte, astfel încât să te putem ajuta: când ai cumpărat produsul, când și cum l-ai plătit, când și cum ai contactat vânzătorul, când și cum ai comunicat cu ei, care este problema exactă etc.

Pentru informații privind condițiile de retragere, precum și garanția produsului, te rugăm să vizitezi: https://www.artynos.ro/Static/cancellation_policy

Cum pot renunța?

Contactează vânzătorul și spune-i ce dorești.

Pentru informații privind condițiile de retragere, precum și garanția produsului, te rugăm să vizitezi: https://www.artynos.ro/Static/cancellation_policy

Vei găsi detaliile de contact ale vânzătorului (adresa de e-mail și numărul de telefon) în e-mailul de confirmare, dar poți, de asemenea, să trimiți un mesaj vânzătorului prin intermediul Artynos, făcând clic pe butonul "Mesaj către vânzător" de sub profilul vânzătorului de pe pagina magazinului acestuia.

Doresc să raportez o problemă tehnică

Contactează-ne făcând clic pe butonul "Contactează serviciul clienți Artynos" din partea de jos a paginii.

Te putem ajuta mai repede dacă ne descrii problema cât mai detaliat posibil, atașând chiar și o captură de ecran, ne ajută întotdeauna. Trimite-ne un link către pagina în care ai întâmpinat problema, copiază mesajul de eroare pe care l-ai văzut sau orice altceva care ne poate ajuta să înțelegem și să rezolvăm problema.

În cazul în care eroarea este de o natură care face imposibilă utilizarea site-ului și necesită o soluție pe timp de noapte sau în weekend, poți să ne trimiteți o alertă bifând căsuța de sub mesajul tău.

Am o sugestie, un comentariu

Îți mulțumim anticipat dacă ai sugestii specifice referitoare la Artynos!

Chiar dacă nu putem face totul imediat, ne place să primim astfel de feedback, deoarece ne oferă o perspectivă diferită asupra site-ului, iar sugestiile pe care le primim sunt foarte utile pentru a face brainstorming sau pentru a rafina îmbunătățirile ulterioare.

Ne poți contacta făcând clic pe butonul "Contactează Serviciul Clienți Artynos" din partea de jos a paginii.

Sunt un Vânzător

Ce ar trebui să fac după prima vânzare?

Tranzacția este între tine și cumpărător, iar Artynos oferă platforma.

Dacă nu ești sigur de ceva, am alcătuit o colecție tematică mai jos pentru a spune tot ce trebuie să știi despre

- cum să te înființezi magazinul pas cu pas,

- ce-unde poți găsi pe Artynos,

- ce trebuie să faci la prima vânzare,

- și multe altele.

Merită să citești acest articol și să îl păstrezi pentru mai târziu: https://artynos.ro/Blog/post/CumsfiiunvnztordesuccespeArtynosinformaiitehnicentrunsingurloc?p=cG9zdF9pZD00

Facturare, întrebări fiscale, informații

Aceleași reguli fiscale se aplică vânzării pe Artynos ca și în cazul în care vânzătorul își vinde propriile produse oriunde altundeva.

Din păcate, nu putem oferi consultanță fiscală permanentă și actualizată, fiindcă acest lucru nu face parte din profilul companiei noastre.

Pentru întrebări suplimentare, te rugăm să contactezi un contabil sau un consilier fiscal.

Înregistrare/Contul de utilizator
Nu pot să mă conectez. Ce ar trebui să fac?

Următoarele probleme sunt frecvente:
- nu ești înregistrat cu adresa de e-mail cu care încerci să te conectezi
- ai pus din greșeală un caracter "spațiu" sau altceva înainte sau după adresa de e-mail sau parola

Dacă nu îți amintești parola, poți solicita una nouă: https://www.artynos.ro/ForgotPassword

Pot să îmi schimb numele mărcii?

Da!

Costul administrativ al modificării: 25 Lei. Această sumă va fi dedusă din soldul tău după modificare. După ce te-ai hotărât asupra noului nume, fă clic pe butonul "Contactează Artynos serviciul clienți" din partea de jos a paginii și introdu numele de marcă ales.

Te rugăm să te asiguri că ești conectat la contul tău și să ne scrii, astfel încât să putem verifica dacă proprietarul contului solicită schimbarea numelui.

Aș dori să mă înregistrez ca societate. Ce informații ar trebui să furnizez?

În partea de jos a meniului Contul meu/Specifică detaliile, trebuie să introduci, numele de facturare, adresa și numărul de identificare fiscală pentru care dorești să emitem o factură pentru taxele plătibile către Artynos.

Atunci când îți reîncărci soldul Artynos, contul va fi configurat automat pe numele și adresa pe care le-ai introdus în partea de jos a meniului Contul meu/Detalii.

Poți să conduci mai multe magazine?

Da!

Te rugăm să ne contactezi făcând clic pe butonul "Contactează Serviciul Clienți Artynos" de mai jos și să ne spune de ce ai dori un alt magazin și ce produse intenționezi să vinzi în noul magazin.

Pentru a deschide mai mult de un magazin, trebuie să ai aprobarea prealabilă a administratorului, iar soldul tău trebuie să fie în ordine (fără datorii).

Vreau să-mi închid magazinul, cum pot face acest lucru?

Dacă dorești să întrerupi vânzările din magazinul tău pentru o perioadă scurtă de timp, poți utiliza funcția "Pauză magazin" din meniul Contul meu/Setări magazin.

Aici poți specifica cât timp dorești ca produsele tale să nu fie disponibile pentru cumpărare. Produsele tale vor apărea în continuare pe Artynos în perioada pe care o specifici, dar nu vor fi disponibile pentru cumpărare.

Aș dori să-mi șterg magazinul. Cum pot face asta?

Dacă ștergi produsele active din magazinul tău și soldul Artynos este pozitiv, produsele tale nu vor mai apărea în liste, dar profilul gol al magazinului tău va fi în continuare disponibil, iar produsele tale vândute vor fi în continuare vizibile. Dacă cineva a marcat anterior magazinul tău ca favorit, îl vei găsi în continuare printre favoritele sale. Dacă dorești să apari mai târziu pe Artynos, încarcă-ți produsele și acestea vor apărea imediat.

Dacă dorești ca profilul gol al magazinului tău să dispară și ca numele magazinului tău să fie eliminat din lista de utilizatori favorizați anterior, te rugăm să ne contactezi făcând clic pe butonul "Contactează Artynos Suport" de mai jos și magazinul tău va fi inactivat.

Dacă dorești în continuare să îți afișezi produsele pe site mai târziu, poți solicita reactivarea magazinului tău prin intermediul meniului Ajutor, Contactează-ne.

Dacă dorești să soliciți ștergerea completă a datelor cu caracter personal pe care le-ai furnizat la înregistrare, poți face acest lucru accesând meniul Profilul meu/Declararea datelor (https://www.artynos.ro/ModAcc) și făcând clic pe butonul "Cerere de ștergere a profilului".

După solicitarea de ștergere, datele utilizatorului vor fi eliminate din sistemul activ; acest lucru nu afectează păstrarea datelor și documentelor legate de comenzile deja plasate, îndeplinirea obligațiilor de păstrare prevăzute de legislație.

Odată eliminat, contul de utilizator nu mai poate fi restabilit ulterior sub nicio formă.

Înființarea magazinului Artynos
Cum îmi înființez propriul magazin?

În calitate de vânzător, poți avea acces la propriul spațiu de vânzare prin intermediul www.artynos.ro/shop/brand, cu propriul nume de marcă.

La deschiderea magazinului, poți încărca o imagine de avatar (profil) și o scurtă prezentare a magazinului tâu. Clic aici >> (Link: https://www.artynos.ro/ModProfil/modprofil),

 și introducerea ta aici >> (link:https://www.artynos.ro/ModShop). Acest link îți permite să încarci o imagine de antet personalizată, un slogan pentru magazin, setările implicite de expediere etc.

 În cadrul magazinului tale, poți crea categorii individuale, numite rafturi (https://www.artynos.ro/Shelves), pentru a facilita orientarea clienților.

Poți, să schimbi ordinea produselor din magazinul tău, citește mai multe despre acest lucru aici: https://www.artynos.ro/Blog/post/Personalizeazaordineaproduselortale?p=cG9zdF9pZD0xNQ==

 După crearea unei vitrine, magazinul tău este inactiv, adică nu este încă vizibil pe interfețele publice ale Artynos. După ce ți-ai creat magazinul și ai încărcat cel puțin 3 produse, poți solicita activarea magazinului tău făcând clic pe butonul "Cerere de activare a magazinului" din meniul Profilul meu/Vând pe Artynos.

Cum pot încărca un produs?

 Îți poți încărca produsul în mai multe moduri:

 - Meniul Contul meu/Încărcare produs nou este utilizat pentru a încărca produse noi

 - Poți încărca un produs din meniul Contul meu/Produsele mele folosind un produs ca șablon fără a fi nevoie să introduci toate detaliile, dar ai grijă să te asiguri că introduci toate detaliile pentru produs!

 - Poți reactiva cu ușurință produsele din meniurile Contul meu/Produsele mele scoase din uz.

Dacă nu găsești aceste elemente de meniu în meniul Contul meu, este posibil că nu ai deschis încă magazinul: dacă faci clic pe meniul Contul meu/Deschide magazinul și introduceți datele tale, vei vedea elementele referitoare la magazin și la încărcarea produselor.

Te putem ajuta cu încărcări în masă, dacă dorești să încarci mai mult de 50 de produse în Artynos, te rugăm să contactezi support@artynos.ro.

Produsele încărcate pot fi vizualizate pe Artynos până când sunt achiziționate sau timp de patru luni, adică 120 de zile. După aceea, poți reactiva produsul expirat. 

Ce produse pot vinde?

Produs de design artizanal:

Orice produs care are un element creativ unic, creat de tine. De exemplu, tu l-ai asamblat, ai făcut materialele, l-ai visat și ai proiectat grafica etc. Este o condiție ca produsul să fie fabricat exclusiv în serii mici. Produsele digitale, tutoriale DIY și atelierele sunt binevenite.

Produs vintage:

Produse cu o vechime mai mare de 20 de ani, nu neapărat de producție proprie, care se potrivesc cu imaginea Artynos și au o valoare puternică.

Materie primă, instrument, accesoriu:

Toate tipurile de produse utilizate pentru artizanat.

Toate produsele trebuie să aibă o fotografie de bună calitate și o descriere detaliată a produsului.

Dacă vinzi astfel de produse, ești binevenit la Artynos. :) 

Cum pot să îmi închid magazinul? Vreau să-mi șterg contul.

Dacă îți ștergi produsele active din magazinul tău și soldul Artynos este pozitiv, produsele tale nu vor mai apărea în liste, dar profilul gol al magazinului tău va fi în continuare disponibil, iar produsele tale vândute vor fi în continuare vizibile.

Dacă dorești să apari mai târziu pe Artynos, încarcă-ți produsele și acestea vor apărea imediat.

Dacă dorești ca profilul gol al magazinului tău să dispară și ca numele magazinului tău să fie eliminat din lista de utilizatori favorizați anterior, te rugăm să ne contactezi făcând clic pe butonul "Contactează Artynos Suport" de mai jos și magazinul tău va fi inactivat. Dacă dorești în continuare să îți afișezi produsele pe site mai târziu, poți solicita reactivarea magazinului tău prin intermediul meniului Ajutor, Contactează-ne.

Dacă dorești să soliciți ștergerea completă a datelor cu caracter personal pe care le-ai furnizat la înregistrare, poți face acest lucru accesând meniul Profilul meu/Declararea datelor (https://www.artynos.ro/ModAcc) și făcând clic pe butonul "Cerere de ștergere a profilului". În urma solicitării de ștergere, datele utilizatorului vor fi eliminate din sistemul activ; acest lucru nu afectează păstrarea datelor și documentelor legate de comenzile deja plasate, îndeplinirea obligațiilor de păstrare prevăzute de lege (de exemplu, 8 ani pentru obligația de păstrare a facturilor în legislația contabilă).

Odată eliminat, contul de utilizator nu mai poate fi restabilit ulterior sub nicio formă.


 


Livrare și plată
Cum îmi pot configura metodele de livrare?

Metodele de livrare (și de plată) pe care le oferi clienților tăi sunt în întregime la latitudinea ta.

Poți introduce informațiile de expediere într-unul din cele două moduri. În fila Contul meu/Configurarea magazinului/Expediere, poți introduce metode și costuri de expediere implicite. Metodele de expediere pe care le introduci aici vor fi afișate pentru toate produsele pe care nu le încarci cu expediere personalizată.

Poți specifica metode și costuri de expediere specifice prin completarea punctului 5 în timpul încărcării produsului.

Ce metode de plată pot oferi?

Tranzacția este între tine și cumpărător, iar Artynos asigură interfața. Metodele de plată pe care le oferi clienților tăi (plata cu cardul, plata în avans, plata în numerar sau ramburs) sunt la alegerea ta.

Plata taxelor și soldul Artynos
Ce taxe trebuie să plătesc și cum?

Înscrierea și amenajarea propriului spațiu pentru magazin sunt gratuite.

Încărcarea unui produs este 30 Bani + TVA:  pentru această sumă, produsul va fi afișat pe Artynos până când va fi vândut sau timp de 120 de zile. În cazul unei vânzări reușite, se plătește 6% din prețul de achiziție + TVA (min. 1 lei + TVA).

Poți utiliza serviciile cu plată ale Artynos pe bază de abonament. Îți poți urmări soldul curent în meniul Contul meu/Soldul meu Artynos. Poți, să îți reîncărci soldul Artynos prin plata cu cardul de credit din același meniu sau poți găsi detalii despre transferul de bani aici.

Unde pot găsi facturile și taxele deduse din plățile mele?

Poți urmări în detaliu plățile și cheltuielile tale în Contul meu/Soldul meu (https://www.artynos.ro/Balance ).

În tabelul de sus, în coloana Descărcare factură, poți descărca facturile emise după efectuarea plăților. Facturile sunt emise la numele și adresa de facturare pe care le introduci în meniul Contul meu/Specificați datele din partea de jos a paginii. 

Care este timpul de așteptare pentru un transfer bancar pentru a-mi reîncărca soldul?

În termen de o zi lucrătoare de la primirea plății, vom rezerva transferul. Artynos va primi o notificare de primire a plății printr-un mesaj intern. Dacă nu primești o notificare până în a treia zi lucrătoare după transfer, te rugăm să contactezi serviciul nostru pentru clienți prin intermediul meniului Contactează-ne din Artynos. Îți recomandăm să atașezi o fotografie a chitanței de plată pentru a accelera procesul.

După ce primim plata ta, vom emite o factură electronică pentru plata ta, care va fi încărcată în Contul meu/Soldul meu.

Ai opțiunea de a reîncărca soldul cu cardul de credit - poți face acest lucru din meniul Contul meu/Reîncărcare sold. Dacă îți achiți soldul în acest mod, plata ta va fi creditată automat în sistemul nostru în momentul plății, fără niciun termen de așteptare.




Probleme apărute în urma vânzării
Niciun răspuns din partea cumpărătorului. Ce ar trebui să fac?

 Conform condițiilor de utilizare de Artynos, "Vânzătorul și cumpărătorul trebuie să se contacteze reciproc în termen de 3 zile lucrătoare de la momentul confirmării comenzii.''

Cumpărătorul are la dispoziție două săptămâni pentru a-și îndeplini oferta de cumpărare, adică pentru a achiziționa produsul anunțat pe site. Vânzătorul poate prelungi perioada de două săptămâni pe riscul său.

Desigur, aici sunt posibile mai multe cazuri:
 - Cumpărătorul a cumpărat, dar nu a plătit încă: încearcă să contactezi cumpărătorul prin mesaj. Dacă nu te contactează, am constatat că merită să încerci din nou, dacă nu reușești, raportează vânzarea ca nereușită, vânzarea va fi anulată: comisionul de vânzare va fi creditat și produsul va apărea din nou în magazinul tău.
- Achiziționat și deja plătit: trimite produsul clientului la adresa de livrare pe care acesta a specificat-o, așa cum a solicitat clientul.
- Ai comandat un produs personalizat, care a fost finalizat, dar nu l-ai cumpărat și plătit încă:

 Dacă ți se comandă un produs personalizat prin mesaj, ar trebui să încarci întotdeauna produsul pe Artynos înainte de a începe să îl realizezi, fiindcă achiziția în sine creează contractul între tine și client și vei primi detaliile exacte ale clientului.

 De fapt, pentru produsele de valoare mai mare sau speciale, poți chiar să ceri un avans sau o plată anticipată a prețului de achiziție!

Când se poate retrage cumpărătorul din vânzare?

Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din achiziție fără a da niciun motiv în termen de 14 zile de la primirea produsului. Cu toate acestea, acest drept este disponibil doar pentru persoanele fizice, nu și pentru societăți sau antreprenori. Îți recomandăm să rămâi flexibil în ceea ce privește retragerea, deoarece această abordare va da roade pe termen lung.

Există unele condiții suplimentare la care cumpărătorul nu poate renunța, care sunt descrise în detaliu aici: https://www.artynos.ro/Static/cancellation_policy

În calitate de vânzător, mă pot retrage din vânzare?

Da, dar te rugăm să faci acest lucru numai dacă ai un motiv foarte bun.

Cum îmi pot recupera comisionul dacă vânzarea nu se realizează?

Dacă vânzarea nu a fost finalizată, raportează-l în Contul meu/Raportează o vânzare nereușită, dar înainte de a o face, te rugăm să evaluezi vânzarea ca fiind neutră sau negativă. Vânzarea va fi apoi anulată, comisionul de vânzare va fi creditat în soldul tău și produsul va reveni la statutul activ. În cazul unei vânzări care eșuează din vina vânzătorului (de exemplu, nu poate fi finalizată în termenul convenit), comisionul nu poate fi creditat.

Doresc să raportez o problemă tehnică

Contactează-ne făcând clic pe butonul "Contactează serviciul clienți Artynos " din partea de jos a paginii.

Te putem ajuta mai repede dacă ne descrii problema cât mai detaliat posibil, chiar și dacă atașezi o captură de ecran, ne ajută întotdeauna. Trimite-ne link-ul către pagina unde ai întâmpinat problema, copiază și lipește mesajul de eroare pe care l-ai văzut! Orice lucru pe care îl poți face pentru a face fenomenul mai concret ne va ajuta să îl înțelegem și să îl rezolvăm.

În cazul în care eroarea este de o natură care face imposibilă utilizarea site-ului și necesită o soluție pe timp de noapte sau în weekend, poți să ne trimiteți o alertă bifând căsuța.

Am o sugestie, un comentariu

 Îți mulțumim anticipat dacă ai sugestii specifice referitoare la Artynos!

Chiar dacă nu putem face totul imediat, ne place să primim astfel de feedback, deoarece ne oferă o perspectivă diferită asupra site-ului, iar sugestiile pe care le primim sunt foarte utile pentru a face brainstorming sau pentru a rafina îmbunătățirile ulterioare.

Nu ai găsit ceea ce cauți?

Ia legătura cu un...

Poți scrie în trei trei feluri către vânzătorii de la Artynos:


  • pe pagina produsului, sub descriere, făcând clic pe link-ul "Am o întrebare despre acest produs"
  • făcând clic pe butonul "Mesaj către vânzător" de pe pagina produsului, în cutia din partea dreaptă
  • făcând clic pe butonul "Mesaj către vânzător" din caseta "Despre mine" de pe pagina de profil a magazinului.
sau
Ia legătura cu...

Legătura cu piața Artynos

Un reprezentant Artynos îți va răspunde la mesaj în termen de 48 de ore în zilele lucrătoare.